Diskussionsforum Västra Ångermanland

Diskussionsforum Västra Ångermanland
Start a New Topic 
Author
Comment
View Entire Thread
Re: Re: Re: Albin Berglund


Hej Anita!




Ursäkta att svaret på din fråga dröjt!


Följde Albin och han finns i Lillegård ogift 1929 då de öppna längderna tar slut. Skulle därför gissa att han var ogift som du tror! En man med hans födelsenummer dog på 1960-talet i Junsele sn (Dödregistret och inget namn antecknat)!




Mats

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:


Den Albin Berglund som var gift med Signe Maria Rohlen var enl. min kontakt son till Mikael Berglund f 1847 i Styrnäs boende i Vallen Junsele.


Min farfars bror Albin f 1889 tror jag var ogift, eller hur?


Hälsningar Anita



--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:


Tyvärr blev årtalet helt fel på Albin; det ska vara 1889-06-14.


Mvh Anita

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:

Hej Mats,


Albin Berglund f 1896-06-14 i Hömyra var en bror till min farfar. Jag har tyvärr ingen mer information om honom än så. Var han möjligen gift med Signe Maria Rohlen (stavningen på Rohlen är osäkert)?




Hälsningar Anita


Re: Re: Re: Re: Albin Berglund


Hej Mats!


Tack för din hjälp!


Hälsningar Anita

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:


Hej Anita!




Ursäkta att svaret på din fråga dröjt!


Följde Albin och han finns i Lillegård ogift 1929 då de öppna längderna tar slut. Skulle därför gissa att han var ogift som du tror! En man med hans födelsenummer dog på 1960-talet i Junsele sn (Dödregistret och inget namn antecknat)!




Mats

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:


Den Albin Berglund som var gift med Signe Maria Rohlen var enl. min kontakt son till Mikael Berglund f 1847 i Styrnäs boende i Vallen Junsele.


Min farfars bror Albin f 1889 tror jag var ogift, eller hur?


Hälsningar Anita



--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:


Tyvärr blev årtalet helt fel på Albin; det ska vara 1889-06-14.


Mvh Anita

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:

Hej Mats,


Albin Berglund f 1896-06-14 i Hömyra var en bror till min farfar. Jag har tyvärr ingen mer information om honom än så. Var han möjligen gift med Signe Maria Rohlen (stavningen på Rohlen är osäkert)?




Hälsningar Anita